Back home

Hej!

Hopkrupen i en av mina underbara köksstolar med en kopp te och bästaste Smulan som smyger omkring i lägenheten och söker min uppmärksamhet.

Har haft en kanoners dag på jobbet även om det var stendött--- Jag och K har skojjat runt och donat lite då kvällen enbart erbjudit ett fåtal gäster. Men jag hoppas verkligen att det snart kommer igång även på vardagarna. Det har nu gått fyra dagar sedan jag började på mitt nya jobb och det känns så bra. Perfekt ställe för mig efter det som varit sedan jag blev klar med skolan.

Efter jobbet kilade jag över till Berlin, tog en drink och snackade lite business med T. Jag citerar mig själv: "Ge mig bara en lokal"
Ja, om det ändå vore så enkelt...

I övrigt så har det inte hänt så mycket på något front alls. Jag ska knappast klaga över livet i sin helhet, även om jag önskar att vissa saker kanske kunde tett sig annorlunda.

xoxo /// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0