Måndag morgon

Hej!

Solen skiner och humöret är nästan på topp. Aningen seg efter gårdagens orgie i rödvin tillsammans med A när jag slutade jobba. Men det var verkligen välbehövligt efter tre dagars hårt arbete. Nya jobbet är kanoners och jag trivs som fisken i vattnet. A kom in igår och åt lite innan jag slutade. Sedan tog vi en tur upp till Fenix där vi tog ett glas innan vi åkte hem till mig och öppnade en flarra rödtjut, kollade på bilderna från Egypten och snackade skit om det mesta, främst killar då det är ett ämne som ständigt är på tapeten. Lite halvlulliga drullade vi sedan i säng. Vaknade för en stund sedan, har börjat dagen med att betala räkningar och nu blir det en dusch och sedan frukost.

xoxo /// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0