Nergrävd...

Hej!

Denna onsdag började med att jag vaknade i soffan igen. Klädde av mig och kröp ner i sängen istället. Vaknade kvart i tolv med jordens huvudvärk. Åt lite frukost och har sedan dess bara legat i soffan och kollat på film. Bland annat så har jag sett It's complicated och Did you hear about the Morgans?
Dagens middag har bestått av gårdagens lasagne, chips och cola... tröstätande med andra ord... Det var den braiga starten på min diet...

Det här har inneburit att min dagsplanering har blivit fullständigt fuckad... två möten inställda. Lägenheten har inte blivit städad och tvätten ligger kvar i tvättkorgen. Deklarationen ligger orörd och annat viktigt har blivit lagt åt sidan idag... Allt på grund av honom... Jag vet att man inte ska gräva ner sig... Men så lätt är det inte...

xoxo /// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0