Rubrik?

Hej!

Mitt i natten. Precis ätit en hälsosallad med avocado, coctailtomater och fetaost. Mums! Perfekt nattamat istället för chips och godis. Idag var första dagen på resten av mitt liv. Klyscha? Javisst!
Vaknade med ett bra humör men var supertrött vilket innebar att jag låg kvar i sängen till närmare halv ett. Tog en dusch, kletade på make-upen och satte på mig lite kläder. Och så iväg till jobbet. =)
Har haft en superbra dag på jobbet - som vanligt. =) Trivs som fisken i vattnet, om än aningen lugnt idag igen. =(

Mister du en står dig tusen åter... Ja, det kanske är sant?! Med en liten push från mamsen så kommer jag iaf inte sluta som en gammal tant som sitter och pratar med mina katter...Berättar mer om detta senare.
När jag vaknade idag insåg jag att det inte finns någon anledning att fälla en enda tår över det som varit eller att ens vara nedstämd - det tar bara så mycket mer energi än jag är villig att lägga på det.

Dags för sängen...
Natti natti...

xoxo /// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0