Underbara "lediga" tisdag...

Hej!

Vaknade i soffan kvart över sju imorse. Underbart...fortfarande påklädd och sminkad. Tror att jag var aningens trött igår kväll. Gick upp, tvättade mig, pratade lite med A och sen kröp jag ner i sängen igen. Drömde konstigt och vaknade flertalet gånger innan jag insåg att det var lika bra att gå upp.
Åt frukost och sedan ringde A igen. Hon kom över runt lunch-tid och jag passade på att ta en promenad i den sköna vårsolen för att möta upp henne vid tuben.
Sedan satte vi igång med hennes skolarbete. Det tog ett antal timmar, blev några rökpauser, ett par koppar te och lite småprat. Sedan blev det en promenad i duggregnet upp till mataffären för att inhandla diverse ingredienser till kvällens middag.
Under tiden jag satte igång med lasagnen så myste vi med skolarbete och lite chips... Salladen idag blev en grekisk variant a'la Jaqui. Sedan blev det mat och skitprat. Efter maten serverade jag chokladgratinerade hallon med vaniljglass. Mums...

Vi korrigerade det som behövdes i arbetet och sedan skickade A in det. Superbt! Så då har vi klarat av denna sak på listan också.

Gick med henne upp till tuben sen. Behövde personligen ladda lite mentalt.
Från och med idag är jag officiellt singel igen... Skrattretande eller hur?! Men det var nog lika så bra. Har ingen större lust att vara tillsammans med någon som inte kan visa den respekt, hänsyn, omtanke och ömhet som jag faktiskt förtjänar. Synd på en snygg kille dock...

xoxo /// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0