11 dagar...

Hej!

Då är det mer än en och en halv vecka sedan jag skrev ngt senast. Intressant nog har min statistik inte gått ner avsevärt mycket. Hmm... trogna läsare med andra ord...
Livet ser ut som vanligt med jobb, sömn, mat och massa gos med Smulan. Två långpannor kvar nu och sen åker jag och kissekatt till landet för att fira midsommar.

Jobblivet: Ja, det är som vanligt. Jobbar mycket men älskar det jag gör. Synd bara att man ska drabbas av andras skitsnack. Hur kan det komma sig att den som säger minst alltid är det det pratas med om? Har folk inget bättre för sig. Men... What goes around comes around... Karma...

Privatlivet: KALABALIK!
Vad hände egentligen i lördags? Drama-queen Jaqui var i farten igen. Sucka... Ut på krogen efter jobbet, vidare till stureplan... Hemma tidigt söndag morgon. Iväg till jobbet igen.
Träffade Ma igår kväll. Satt här och drack vin. Myspys verkligen. Det var verkligen en evighet sedan vi träffades senast så det var mycket att ta igen. Samt att han har blivit så snygg. Mums... (hehe) Dejt på måndag, vilket känns riktigt spännande.

I övrigt så har jag inte så mycket att tillägga. Åker som sagt till landet och firar midsommar. Gulligaste J lånar mig sin bil så Smulis och jag inte behöver åka tunnelbana/tåg/buss... Superbt!
Ser verkligen fram emot några sköna dagar i lugn och ro. Dock finns det massor av saker på gång just nu med annat. Syrrans bröllop närmar sig och planeringen är på topp!

Men nu ska jag nog undersöka om kudden är lika skön som igår. Natti!

xoxo /// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0