Intressant...

Hej!

Ja, då var det dags igen! Fröken med den sämsta uppdateringen ever skriver igen. Borde ha lagt mig för typ flera timmar sedan, men kom hem sent - som vanligt. Har pratat med mamsen, klippt klorna på Smulan och sedan har jag bara suttit och filosoferat. Suck.
Dagarna bara sprutar iväg i en ruskig fart och vi befinner oss mitt i den svenska sommaren. Kallt, regnigt och blåsigt. Men värmen kommer nog snart... (hoppas)

Min senaste vecka har i stort sett bara bestått av jobbet. I lördags gick jag ut med To efter jobbet och gissa vem jag träffade ute...jo Th... Han som jag hyst ett visst intresse för... Full som kastrull åkte fröken iaf hem, stannade till och tittade på soluppgången. Ja, visst är det underbart med sommaren när solen gått upp när man kommer hem...haha...
Söndagen jobbade jag och likaså måndagen - inte mer med det.

I tisdags hade jag min lediga dag som jag spenderade mycket väl. Spenderade är nog det rätta ordet för denna dag. Fröken tog en shoppingrunda som hette duga. Så nu har jag äntligen nya sneakers från Fred Perry, sex nya toppar, nya underkläder och så har min kjol och korsett hamnat i garderoben. Provade kjolen och kände mig som en prinsessa. =) Kombon kommer att bli helt perfekt till sommarens stora tillställningar. Förutom det blev det en tur till zoo-butiken och inhandling till min baby. Sedan en sväng på systemet och sedan till matbutiken. Kom hem, tvättade, pratade med lillasyster och planerade lite, sedan matlagning: Pepparbiff med grekisk sallad och bea...mums. Efter detta totaldäckade jag i soffan...haha...

Onsdagen spenderas på jobbet och likaså denna dag. Hann dock med att sola lite innan jobbet. Undebart!

Imorgon bitti...typ om tre-fyra timmar så ska jag vara på fötterna igen och släpa mig iväg till tandhygienisten. Efter det blir det jobbet i sisådär tretton-fjorton timmar. Så jag antar att jag kommer att komma hem helt död imorgon igen. =) Men det är underbart! Hur många vaknar på morgonen och känner lycka över att få gå till jobbet?

xoxo /// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0