1.a maj

Hej!

Då var det åter igen lördag och jag ska för ovanlighetens skull jobba (ana sarkasmen). Men jag känner bara glädje inför att gå till jobbet.
Nu på förmiddagen så har jag legat och dragit mig i sängen tills dess att jag insåg att det verkligen var dags att gå upp och in i duschen. Sedan så har jag sminkat mig och fixat håret, gosat lite med Smulan. Lyssnar på gamla godingar och bara myser. =)

Innan jobbet tänkte jag hinna med en tur till Body Shop och sedan blir det fika med syrran.

Tiden går fort och vi närmar oss sommaren med stormsteg. Trodde inte ett tag att vintern och våren skulle ta slut, men nu ser jag ljusningen. =) Även om det är låååångt kvar till semester så vet jag att det kommer bli en fantastisk sommar i stockholm... =)

Ha en bra dag!

xoxo /// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0