fem dagar sen sist

Hej!

Har haft häcken full skulle man kunna säga så det har verkligen inte blivit så mycket skrivande av. Dock har det varit jobbet som varit i fokus, men jag har även hunnit med en utekväll tillsammans med A.
Har jobbat hela helgen. I fredags efter jobbet så stack jag och A ner till Vickan för en kväll i partajandets tecken. Mycket trevlig kväll måste jag få säga. Och fulla som kastruller blidde vi... haha... Det var så där härligt smålarvigt som det var när man var runt 14.
Sedan tog vi tuben hem och gjorde specialmackor. =) Nöjda med dagen kröp vi sedan i säng o somnade bums.

Lördagen var ganska seg, jobbade och åkte sedan hem och sov. Även söndagen gick i stillhetens tecken med fokus på jobbet.

Så det är vad jag har pysslat med. Ganska trist....

xoxo /// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0