Jordens sämsta...

Hej!

Då har jag lyckats logga in på bloggen igen...nästan två veckor sen sist...Jag måste vara en av världens sämsta blogguppdaterare numera. Men jag ska försöka ändra det.
Vad har då hänt sen sist?
Inte mycket skulle jag vilja säga. Jag har mest bara jobbet, hunnit med ett par utekväller med A och T. Förra lördagen var det kgb, femtiofyran och labbet som besöktes och i måndags vickan. Sååå spännande är mitt liv. Suck.
I övrigt så har renoveringen hemma lagts på is fullständigt. Jag har varit hos tandläkaren så på onsdag är det dags för bortdragning av en trasig visdomstand...USCH! Har jordens ångest inför detta.

På jobbfronten har det som vanligt varit helt kanoners. Jag tror jag har hamnat på ett av världens härligaste företag. Normalt sett efter en kaoskväll...eller två, får man nog och vill aldrig återkomma till arbetet. Men jag vaknar på förmiddagen och känner "vad roligt att få gå till jobbet igen!" Det är så underbart.

Smulan lever och mår bra. Dock får jag lite onda ögat dagligen när jag går till jobbet, men detta kompenseras med extra mycket gos och lek innan och efter jobbet.

Det närmar sig även syrrans bröllop, vilket är helt underbart och jag ser så mycket fram emot hennes möhippa som är under extrem planering nu. Ja du sys, vänta du bara...hehe...

I övrigt så händer det inte så mycket, det blir knappast roligt att läsa om det vardagliga där jag sover, äter, städar, tvättar och jobbar, men det är så verkligheten ser ut. Riktigt skönt.
Efter allt som har varit så önskade jag mig en relativt lugn period i livet där det inte sker en massa knas hela tiden och man mår dåligt. Och det har jag verkligen fått. Tack!

Nu blir det en kopp te, gos med smulis och sen sängen. Jobbet igen om tolv timmar... LOVE IT!

xoxo /// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0