Lördag natt

Hej!

Efter en inte alls stressig kväll så sitter jag nu vid min "kontors-hörna" och filosoferar. Idag har varit en bra dag. Kan knappast önska mig så mycket bättre.
Innan jobbet tog jag en fika med min storasyster. Mycket trevligt, men jag är rädd att jag var aningen trött idag så jag var nog inte jordens roligaste sällskap =(
Sedan tog vi en promenad bort till skrapan och gallerian där, gick och strökollade. Självklart har jag hittat en ny jacka, men den hängde inte ute i small...vilket innebär att jag får kila förbi där imorgon innan jag börjar jobba och fråga, då jag inte hann med det idag.
Vi knallade bort till mitt jobb, där sys fick en kaffe och yoghurt med frukt, honung och valnötter... =) Jag satte igång med förberedelserna inför kvällen. T kom förbi och pratade lite. Vi hann med en cigg och ett par minuter privatsnack... Sedan så har kvällen rullat på i sin vanliga lunk.

Mer spännande än så har min tillvaro inte varit idag. Nu ska jag gosa lite med Smulan, pyssla lite i vardagsrummet och sedan blir det sängen.

xoxo /// J

Kommentarer
Postat av: Storasys

Sys! Så du säger?!?! Du var hur trevligt sällskap som helst, som alltid :)

2010-05-05 @ 09:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0