Skönt när det går...

inte lätt när det är svårt dock...

Hej!

Fem dagar sedan jag bloggade sist. Usch vad jag har blivit dålig på detta sedan jag kom hem från Egypten och började jobba igen. Dagarna bara går och varje dag ser väl egentligen ut som den andra. Jag vaknar, duschar, klär mig, packar väskan och går till jobbet. Det har varken varit till eller från. Bortsett från i onsdags då vi kom fram till att vi skulle ut efter jobbet. Och ut gick vi. =) Först gick vi till femtiofyran där det blev aningen många öl, cider och shots. Superduperkul. Träffade M...
Sedan drog M, jag, T och A in till labbet där vi fortsatte festa. Ända till klockan fem på morgonen. (men fröken var duktig och drack inget efter klockan tre)
A följde med mig hem, drack lite te och så gjorde vi mackor. =)
Torsdagen var inte lika rolig då jag var supertrött, men men...kan man festa kan man jobba.

I fredags morse vaknade jag med feber, helt utan anledning. Gick dock till jobbet iaf. Det gick över förväntan för min del. Sedan var det bara att åka hem och sova igen. Gårdagen såg likadan ut. Upp, jobba och hem o sova. Jag hann dock med att handla mat (!) innan jobbet. Något som inte blivit gjort på ett par veckor. Gissa om man känt sig som en äkta ungkarl sista tiden.
Idag var det bara att kliva upp ur sängen och åka till jobbet igen. Vem betvivlar vid det här laget att jag inte gillar att jobba?!

Kan inte säga det för många gånger. Även om det mellan varven är superdupermycket att göra så älskar jag mitt jobb. Alla gäster (nästan) är underbara, mina kollegor likaså. Jag hoppas verkligen att det kommer fortsätta vara såhär roligt att jobba där, risken är väl att jag aldrig kommer vilja sluta då! =)

Nu blir det lite städning innan sängen för mamma och pappa kommer imorgon! WIEE!!

xoxo /// J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0