Stök o bök...

Hej!

Hemkommen från jobber för en timme sedan. Dock varit fullt sysselsatt med att pyssla och stöka omkring här hemma. Dagens sista projekt har blivit att ställa iordning en skrivbordshörna i hallen. Ja, jag har en stoor hall så det rymdes ett rejält bord, temporärt dock, för de kommande projekten som jag har. Behövde verkligen ha någonstans att samla alla papper, block och div nödvändigheter (bortsett från i ett skåp) som normalt hamnar över hela köksbordet. Tråkigt när hela köket ständigt ser ut som ett bombnedslag...haha...
Smulan har gått runt och tyckt att jag varit skitdryg som inte ägnat mig helt och hållet åt henne... Men upp på bordet i hallen och inspektera skulle hon (matte kunde juh ha skruvat lite snett).

Kvällen på jobbet har varit lika trevlig som jag väntat mig, kanske inte lika mkt gäster som jag önskat, men med tanke på valborg... A kikade in på ett glas vilket alltid är lika trevligt. Dock orkade jag inte följa med ut ikväll... Däremot nästa fredag kommer det att bli bus... =)

Nu är det väl snart sängen som gäller antar jag. Imorgon är det många småsaker som står på agendan. Bland annat ska jag träffa min storasyster och fika. =)
Sov gott och dröm sött!

xoxo /// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0