Tisdag

Hej!

Vaknade på tok för tidigt med en huvudvärk som hette duga. Vem kom på idén med shots egentligen? (T ligger aningen illa till idag...) Gårdagen var kanonbra på flera sätt. Jag jobbade ensam med F, var lite för lite att göra, men mycket roligt som vanligt. =) Sedan kom A in och åt lite, satt o snackade. Efter jobbet kilade hon och jag över till T's jobb och tog en drink. Och från ingenstans så kom de små djävulshornen fram på oss båda och vi bestämde oss för att gå till vickan. Gulle-T tog in shots och sedan var partyt i full gång igen. (Vem var det som i lördags sa att hon aldrig mer skulle dricka?) Vi dansade ett par timmar och skrattade för fullt när jag körde en "dare" på A... hehe...

Gårdagens roligaste kommentarer löd: (I samband med att en kille kom fram till A när vi stod ute och rökte) Killen: Jag bjuder.... Sen hörde jag inget mer utan vek mig dubbel i gapskratt då tanken som for genom mitt huvud var: "Hon kostar sjutton kameler"
(A står och dansar när hon plötsligt får en kommentar från en ganska kort kille som börjar dansa med henne, hon går skrattande därifrån) Han sa: "Jag är inte homosexuell, bara så du vet..." (och vem undrade?)
A säger "Jag börjar spåra", varpå T och jag viker oss i gapskratt...igen...
Summan av kardemumman blev detta...först kom kamelen, sen kom dvärgen och till sist den flintskallige... A var mycket skeptisk...

Väl hemma igen, efter en mycket intressant resa hem, blev det te och smörgås innan A och jag kröp ner i sängen och däckade... Drinkar blandat med vin och shots är ingen hit...men oj vad skoj vi hade... =)

Nu är det dags för fröken att åka iväg till jobbet igen.
Ha en underbar dag!

xoxo /// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0