Vad hände egentligen?

Sommaren 2010 verkade det ha hänt så otroligt mycket och nu, februari 2016, sitter jag här igen. Smulan ligger på köksbänken och kikar ut i trädgården. 
Fem år och 8 månader sedan jag publicerade något här sist. Tide går fort när man har roligt sägs det. Men allt i livet är inte roligt har jag lärt mig dessa år. Mycket gör också väldigt ont och är fruktansvärt att behöva genomlida. 
 
Från Sthlm och nu ute på landet. Bokstavligen. Men jag blev iaf inte bonde...
Det var nog av väldigt stor vikt att min älskade Smulis skulle få en egen trädgård att busa omkring i, tillsammans med sin "lillasyster" Izzy som fyller hela två år den här våren. Som sagt, tiden går fort...
 
För att göra en väääldigt lång historia väldigt kort: Jag flyttade från Sthlm, öppnade upp en egen restaurang. Och nu fem år och fyra månader sedan jag lämnade huvudstaden, driver jag min andra krog, bor i villa på landet, fortf ogift, har två katter och trivs rätt bra med livet så. Kort och koncist. 
 
Ångrar jag någonsin mina livsval? Såklart, annars skulle jag inte vara mänsklig. 
 
Jag har saknat att skriva. Jag älskade att skriva. Men livet kom i vägen. Det kan bli så ibland. Men skam den som ger sig och nu tänker jag iaf ge det ett nytt försök på stulna sömntimmar. Jag har saknat det så mycket. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0